Vacatures

Voor actuele vacatures zie de site van CBO Zeist via www.cbozeist.nl

Stages

De Sluis hecht veel waarde aan het opleiden van nieuwe leerkrachten. Een belangrijk deel van die opleiding is de praktijkstage in de klas. Jaarlijks begeleiden we meerdere stagiaires. Onze school heeft er voor gekozen om samen te werken met de Marnix Academie, lerarenopleiding basisonderwijs in Utrecht, in het Partnerschap in Opleiding en Ontwikkeling (POO). Om stagiaires goed te begeleiden, hebben al onze leerkrachten een cursus tot mentor gevolgd. Daarnaast zijn er twee leerkrachten opgeleid tot Intern Coördinator Opleidingen (ICO); zij begeleiden de mentoren en zijn contactpersoon voor de studenten, leerkrachten en de Marnix Academie.

Wil je meer informatie over stage lopen op De Sluis dan kun je contact opnemen via infodesluis@sl.cbozeist.nl